تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد
سرخط خبرها

ورود نیروی هوایی ارتش به تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپاد‌ها| از حوزه تولید هواپیما‌های بدون سرنشین عبور کردیم

  • کد خبر: ۱۲۲۸۲۰
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
ورود نیروی هوایی ارتش به تولید زیرسامانه‌های عملیاتی پهپاد‌ها| از حوزه تولید هواپیما‌های بدون سرنشین عبور کردیم
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما از حوزه ساخت و تولید هواپیما‌های بدون سرنشین عبور کرده‌ایم و به حوزه تولید زیر سامانه‌های عملیاتی پهپاد‌ها ورود کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش گفت: پهپاد‌های کمان ۱۲ و کمان ۲۲ که جزو پهپاد‌های بسیار ارزشمند ما محسوب می‌شوند و توسط صنعت‌گران نیروی هوایی ارتش به تولید انبوه رسیده است.

وی افزود: این پهپاد‌ها به تمام مهمات بومی از جمله موشک‌های دقیق و بمب‌های دورایستا نقطه‌زن تجهیز شده و در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفته است.

امیر سرتیپ واحدی ادامه داد: ما توانستیم اهداف‌مان را در این رزمایش مورد اصابت قرار دهیم. در آینده نزدیک ان‌شاءاالله خبر‌های بسیار خوبی از این پهپاد‌ها خواهید شنید. از پهپاد کمان ۱۲ که طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده، می‌توان در زمینه شناسایی، جنگ الکترونیک، عملیاتی و کشف اهداف استفاده کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در این رزمایش تاکید بر این بود که ابتدا با حجم انبوهی از پهپاد‌های به اهداف از پیش تعیین شده حمله کنیم و خداراشکر که در این زمینه موفق بودیم. نیروی هوایی ارتش نقش محوری در رزمایش ایفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما چشم‌داشتی به هیچ کشوری نداشتیم و نخواهیم داشت. جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب‌های پهپادی منطقه است که باعث افتخار سربازان ولایت در نیروی هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ خلبان واحدی تاکید کرد: ما از حوزه ساخت و تولید هواپیما‌های بدون سرنشین عبور  و به حوزه تولید زیر سامانه‌های عملیاتی پهپاد‌ها ورود کرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->